Τα Νέα Μας

Tο τέλειο καλοκαιρινό στυλ!

"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud άσκηση ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea komodo συνέπεια. Duis aute irure dolor in repreiterit velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. "

Ενότητα 1.10.32 του "de Finibus Bonorum et Malorum", που γράφτηκε από τον Cicero το 45 π.Χ.

"Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasiitecto beatae vitaeicta sunt explicabo. συνέπειες magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt. Neque porro quisquam est, qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit, sed quia non numquam eius modi tempora incidunt ut labore et dolore magnam aliquam , quis nostrum exerciseem ullam corporis suscipit labiosam, nisi ut aliquid ex ea komodiquaturatur?"

Μετάφραση του 1914 από τον H. Rackham

"Αλλά πρέπει να σας εξηγήσω πώς γεννήθηκε όλη αυτή η λανθασμένη ιδέα της καταγγελίας της ευχαρίστησης και του επαίνους του πόνου και θα σας δώσω μια πλήρη περιγραφή του συστήματος και θα εξηγήσω τις πραγματικές διδασκαλίες του μεγάλου εξερευνητή της αλήθειας, ο κύριος-οικοδόμος του ανθρώπινη ευτυχία. Κανείς δεν απορρίπτει, αντιπαθεί ή αποφεύγει την ίδια την ευχαρίστηση, γιατί είναι ευχαρίστηση, αλλά επειδή όσοι δεν ξέρουν πώς να επιδιώκουν την ευχαρίστηση αντιμετωπίζουν λογικά συνέπειες που είναι εξαιρετικά οδυνηρές. Και πάλι δεν υπάρχει κάποιος που αγαπά ή επιδιώκει ή επιθυμεί να να πάρει τον εαυτό του πόνο, επειδή είναι πόνος, αλλά επειδή περιστασιακά συμβαίνουν περιστάσεις στις οποίες η προσπάθεια και ο πόνος μπορούν να του δώσουν μεγάλη ευχαρίστηση. Για να πάρουμε ένα ασήμαντο παράδειγμα, ποιος από εμάς αναλαμβάνει ποτέ επίπονη σωματική άσκηση, εκτός από το να αποκτήσει κάποιο πλεονέκτημα από αυτό. που έχει οποιοδήποτε δικαίωμα να βρει λάθος με έναν άντρα που επιλέγει να απολαύσει μια ευχαρίστηση που δεν έχει ενοχλητικές συνέπειες, ή κάποιος που αποφεύγει έναν πόνο που δεν παράγει καμιά απόλαυση ».?"

Ενότητα 1.10.33 του "de Finibus Bonorum et Malorum", που γράφτηκε από τον Cicero το 45 π.Χ.

"Στο vero eos et accusamus et iusto odio honissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias kecualiuri sint occaecati cupiditate non provident, similique sunt in culpa qui officia deserunt mollitia animi, κτλ. rerum simplis est et expedita diffio. Nam libero tempore, cum soluta nobis est elendi optio cumque nihil impedit quo μείον id quod maxime placeat facere possimus, omnis voluptas suppenda est, omnis dolor repellendus. Temporibus autem quibusdam et aut officiis debitis aut rerum ut et voluptates repudiandae sint et molestiae non recusandae. Itaque earum rerum hic tenetur a sapiente delectus, ut aut reiciendis voluptatibus maiores γνωστός και ως συνέπεια του aut perferendis doloribus asperiores repellat. "

Μετάφραση του 1914 από τον H. Rackham

«Από την άλλη πλευρά, καταγγέλλουμε με δίκαιη αγανάκτηση και αντιπαθούμε τους άντρες που είναι τόσο απατεώνες και αποθαρρυνμένοι από τις γοητείες της ευχαρίστησης της στιγμής, τόσο τυφλωμένοι από την επιθυμία, που δεν μπορούν να προβλέψουν τον πόνο και τα προβλήματα που αναμένεται να προκύψουν · και ίσα η ευθύνη ανήκει σε εκείνους που αποτυγχάνουν στο καθήκον τους λόγω της αδυναμίας της θέλησης, που είναι το ίδιο με το να λένε ότι συρρικνώνονται από τον κόπο και τον πόνο. Αυτές οι περιπτώσεις είναι απολύτως απλές και εύκολο να διακριθούν. Σε μια ελεύθερη ώρα, όταν η δύναμη της επιλογής μας είναι απροστάτευτη και όταν τίποτα δεν εμποδίζει το να είμαστε σε θέση να κάνουμε ό, τι θέλουμε καλύτερα, κάθε ευχαρίστηση πρέπει να είναι ευπρόσδεκτη και κάθε πόνο να αποφεύγεται. Αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις και λόγω των αξιώσεων του καθήκοντος ή των υποχρεώσεων της επιχείρησης, συχνά θα συμβεί ότι οι απολαύσεις πρέπει να απορριφθούν. και ενοχλήσεις αποδεκτές. Ο σοφός λοιπόν διατηρεί πάντα σε αυτά τα θέματα αυτήν την αρχή της επιλογής: απορρίπτει τις απολαύσεις για να εξασφαλίσει άλλες μεγαλύτερες απολαύσεις, αλλιώς υπομένει πόνους για να αποφύγει χειρότερους πόνους. "

Έχετε εγγραφεί με επιτυχία!

Αυτό το email έχει καταχωρηθεί